Ohita valintanauhan komennot
Siirry ylös
Sisäänkirjautuminen

Tilikauden tärkeimmät tapahtumat

20.1.2015 yhtiö tiedotti, että vuoden 2014 alustavien tilinpäätöslukujen mukaan yhtiön liikevaihdon arvioidaan olevan 639 miljoonaa euroa (2013: 668,2 milj. e) ja operatiivisen toiminnan liikevoiton olevan 53,8 miljoonaa euroa (2013: 51,8 milj. e).
Aiemmin yhtiö arvioi vuoden 2014 liikevaihdon olevan samalla tasolla tai hieman alempi kuin vuonna 2013 ja operatiivisen toiminnan liikevoiton samalla tasolla tai hieman alempi kuin vuonna 2013.

27.5.2015 yhtiö tiedotti, että yhtiön yhteiskuntasuhdejohtaja Jorma Mikkonen on 1.6.2015 alkaen nimitetty yhtiön johtoryhmän jäseneksi. Mikkosen vastuulle kuuluvat yhteiskuntasuhteet, EHSQ, viestintä ja yritysturvallisuus.

2.9.2015 yhtiö tiedotti, että yhtiön hallitus on osana yhtiön vuosittaista strategiatyötä vahvistanut yhtiön päivitetyn strategian ja että jatkossa Uusiutuvat energialähteet -toimiala kuuluu L&T:n ydinliiketoimintoihin. Yhtiö tiedotti myös, että yhtiön hallitus on päättänyt hankkia varsinaisen yhtiökokouksen 18.3.2015 antaman valtuutuksen perusteella enintään 500 000 kappaletta yhtiön omia osakkeita, mikä vastaa noin 1,3 prosenttia kaikista yhtiön liikkeelle laskemista osakkeista.

16.11.2015 yhtiö tiedotti, että Kiinteistöpalveluiden toimialajohtaja ja johtoryhmän jäsen Petri Myllyniemi jättää yhtiön 30.11.2015. Kiinteistöpalveluiden toimialajohtajana toimii toistaiseksi toimitusjohtaja Pekka Ojanpää.