Lassila & Tikanoja Oyj
Sijoittajauutinen
16.10.2017 klo 10.30

Lassila & Tikanoja Oyj julkaisee osavuosikatsauksen tammi–syyskuulta keskiviikkona 25.10.2017 klo 8.00. Tiedote on julkistuksen jälkeen luettavissa yhtiön internetsivuilla www.lassila-tikanoja.fi.

Tiedotustilaisuus tammi-syyskuun 2017 osavuosikatsauksesta järjestetään analyytikoille, institutionaalisille sijoittajille ja medialle 25.10. klo 9.00 hotelli Kämpin Eino Leino -kabinetissa, Pohjoisesplanadi 29, Helsinki. Esitysmateriaali julkaistaan yhtiön internetsivuilla.

Tilaisuus on suomenkielinen. Tuloksen esittelee toimitusjohtaja Pekka Ojanpää.

Ilmoittautumiset tiedotustilaisuuteen perjantaihin 20.10.2017 mennessä osoitteeseen ir@lassila-tikanoja.fi tai puhelimitse 050 385 3910 Maija Mecklin.

Lassila & Tikanoja järjestää englanninkielisiä puhelinkonferensseja erikseen sovittavina ajankohtina. Englanninkielisestä puhelinkonferenssista kiinnostuneita pyydetään olemaan yhteydessä Maija Meckliniin ajankohdan sopimiseksi.

LASSILA & TIKANOJA OYJ

Pekka Ojanpää

Lisätietoja:
talousjohtaja Timo Leinonen, puh. 0400 793 073

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2016 oli 661,8 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 500 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

Jakelu:
www.lassila-tikanoja.fi